Adah ♥

Nama budak chubby ni Nurul Shuhadah bt Sulaiman kodd mana abah diaa , HAHA . Memandang ini tahun last aku duduk di asrama dan ini juga merupakan tahun pertama dan terakhir satu dorm dengan dia , aku nk cakap yang dia memang terbaekk wok . Selama dia jadi adik bawah katel aku , dia memang layan aku dengan baik dan baik sangat sampai dia gelar aku 'Gemok' . Haa nvm lah Bontot Besar . I sayang u , sayang u punya pasal I tarak kesaa weh :D . HAHA . Aku harap kau akan buat yang terbaik untuk PMR kau next year . Jangan jadikan Mathematics sebagai halangan untuk kau capai kejayaan * fuhh ayaat . HAHA . So , banyak kan latihan kau . Jangan malas macam makcik ni . Mak tak suka yea nakk . Semoga kau akan berjaya dunia dan akhirat . Doakan SPM aku yeaa . Lastly , ampunkan dosa-2 aku dekat kau selama ni , halal kan makan minum aku , terima kasih kasi tumpang rak buku kau . HAHA al-maklum lah buku aku kan melambak-2 . So , kalau ada umur yang panjang boleh kita bersua lagi . Watch out bebeh :) I love you , Adah I miss you :)

No comments:

Post a Comment