School

School ? Apasal tetiba cerita pasal school ? Eh suka haku lahh , belog aku whatt . Takdalah , tadi aku tengok video 5 Arif , sedih pulak tetiba *tacing-2 pulakk . Selama 11 tahun aku jadi budak sekolah , macam-2 aku belajar , such as pelajaran , erti kawan , apa tu CHENTA MONYET and so on . Aku pun dah 10 tahun pegang jawatan PENGAWAS tapi , haaa ada tapi doe . Aku bukanlah pengawas yang berkaliber lagi berkarisma lagi lagi laaa . Nah , kat bawah ni aku list kan sekolah aku dan kelas aku dann cikgu kelas aku :)

Start from sekolah rendah : Sekolah Kebangsaan Tanjung Puteri , JB .

Darjah 1 Mawar : Puan Sarinah bt Md.Jamin
Darjah 2 Mawar : Puan Adibah Zaidah bt Ahmad
Darjah 3 Mawar : Puan Adibah Zaidah bt Ahmad
Darjah 4 Puteri 1 : Puan Haliza bt Jufri
Darjah 5 Puteri 1 : Puan Hafsah bt Md Onn
Darjah 6 Puteri 1 : Puan Mariyam bt Ariffin

Then UPSR aku dapat 4A1B Alhamdulillah * aku tak pandai macam kau kan . Aku tahuu . Then aku dapat tawaran pergi SSIJB aliran KAA ( kelas Aliran Agama ) dan subjek tambahan aku adalah Bahasa Arab . Pakai tudung Biru weh * tapi sekejap jea . Then aku jadi prefect .

Tingkatan 1 Bijak : Encik Saifussaleh bin Tahir
Tingkatan 2 Cerdik : puan Sarimah bt Jawahir
Tingkatan 3 Cerdik : Puan Wizanatunnisa bt Mohd Sahir
Tingkatan 4 Bistari : Puan Zaleha bt Masiman
Tingkatan 5 Bijak : Puan Ermazaini

Then PMR aku 9A alhamdulillah . Thank you Allah teachers parents and friends :) . Untuk SPm pulak , wallahualam . Aku akan buat yang terbaik . Aku tknk sia-2 kan peluang yang ada . Demi masa depan aku jugak kan ?


If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no use being a damn fool about it.
W.C. Fields

No comments:

Post a Comment