124

I'm so disappointed with everyone right now . I so so so so disappointed weh . Jam menunjukkan pukul 5.06 petang , nampaknya memang harapan jealah aku nk jumpa kawan aku tuh . I'm sorry my friend , Teha bukan mungkir janji , tapi tkda rezeki nk jumpa awak . Lain hari kan ada . Haih , kan aku dah bilang . Aku jadi makin cengeng sekarang ni . Salah sikit jea , bederai airmata aku . Haihh mengeluh jea . Tu jealah yang mampu aku buat . Hey come on lah Fatihah oii , kau nanges sampai buta pun mata kau , takkan selesai masalah kau . Aku malas nk cerita lebih-2 sebab nanti orang kata aku tk reti nk bersyukur , tapi tolong lah paham . Aku tk demand benda yang mahal pun , tk mintak benda yang tk masuk akal pun . Just a simple thing jea . Selama ni , aku tahan jea semua kehendak akuu . Takpe Fatihah , banyak lagi masa kan untuk kau capai apa yang kau nak . Just go with the flow . Tk semua yang kita idamkan , puff ! teruss ada depan mata . Kau bukan Aladdin yang ada Genie tuh . Kau budak mentah yang entah pape jea , pikiran tk matang . Eh tolonglah jadi matang Fatihah oii , next year kau dah 18tahun tahu tk ? Tapi , hidup aku macam tungganglanggang sekarang ni . Entah apa yang cacatnya pun aku tk tahuu . Kerja nk memberontak jea . Lepas tuh , bukan release , pendam jeaa . Kuat mengadu , tapi bukan nk simpati cuma nk orang paham jeaa . Sayangnyaa , tk semudah tuh . Orang cuma boleh cakap SABAR SABAR dan SABARR , chill and so on . Ouh pleasee ! aku dah bosan dengan semua tuh . Cukup lah jangan menabur janji manis kalau rasa tkboleh nk tunai kan . Time goes by very fast . People changed . Jangan lah menabur janji yang membuak-2 dengan aku , dah penat sangat . Penat sangat nk rasa kecewa bila janji tuh tk dapat ditunaikan . Aku rimass , tolong lah . Haih , panjang betul aku merepek dalam entry ni . Berterabur ceritaa aku kan ? , lantak aku lah blog aku . Cakap dengan manusiaa , sakit hati . So , cakap jealah dengan blog . Dengan jari jemari aku yang berdansa atas keyboard ni . Ikut rentak hapee pun aku bantaii jea . Penat aku pujuk hati ni , tolong lahh . Jangan lah ikutkan perasaan sangat . Ikut rasa binasa , ikut hati mati sayang ku . Allah kan ada . Dahh , kau jangan dulik kan dengan apa dekat sekeliling kau . Bersyukur jea doe ! . Tk rugi kalau jadi orang yang bersyukur kan ? Benda tuh bila-2 bule buat kan . Nk jea aku jerit sekuat hati . Nak lepaskan apa yang terbuku di hati dengan apa yang terlintas dekat otak aku ni . Semakin lama semakin bertambah SUCKSUCKBOOM hidup aku . Apa entah yang aku nk sebenarnyaa . Susah untuk digambarkan dengan kata-2 . Buruk betul perangaii , haihh anak sapa lah nii ==' . Cukup-2 lah tuh , senyum sikit . Manis nyaa . :) . Dah lah , penat lah macam ni . Fed-up kau tahu tk ? Fuhhh ! leganya dah luahkann . Keyboards off . Aku penat , penat nanges .


I'll be okay ,  no need to worry .

No comments:

Post a Comment