HP aku rosak , argh ! =.=

Fyi , phone kesayangan aku ni keypad dia rosak . So , tkdapat lah aku nk bet-text-ing-2 dengan kome semua . Yang paling tk bule hand nyaa , num 4 , 7 , 9 , # and * tk bule tekan . Yang lain semua bule digunakan seperti biasa . My problem is ada ke orang text tk pakai num tuh langsung ? Merana bhaii hidup . Tengok lah kalau aku kaya , aku hantar dia pi hospital untuk mendapatkan rawatan lanjut . Dah nazak dah dia tuh . SE sayangg , bertenang ea ? Nanti kakak bawak awak jumpa doc.phone supaya awak segera sembuh  . Kalau tidak , phone cikai jelah aku pakai jawapnya .

Ya Allah , kau baikkanlah cepat-2 phone aku ni . Kalau aku ada banyak duet , dah lama hantar kedai . Sekarang ni , manada duet == . Tolonglahh jangan tinggalkan aku wahai SE . Aku sayang gila weh dekat kau . 3 tahun kita bersamaa , tkkan kau nk pergi macam tuh jea == . Dah tk bule lah aku nk ber-photoshoot lagii . Alaaa , sedih lah macam nii . Bila abad seh nk dapat phone baru . Em , mimpi jealah kau Fatihah oii . Tkkan dapatnyaa . Dah lah malas nk cakap banyak . Korang bukan simpati pun .

Haa , lagi 1 nk cakap . Aku demam . Entah kenapa tetiba bule jadi gini -.-" Tk seronoknyaa , tekak aku problem seh . Kahak berdarah , euuwwww . Ergh ! aku panas dalam . Ubat semua dah makan , tapi tk baik-2 jugakk . Doakan lah aku cepat baik . Nk berjalan dengan sakit macam ni mana selesaa . Bengal kepala aku jadinyaa , arghh ! macam-2 lah == . Sabar Fatihah sabarr , ada hikmah di sebalik ni semuaa . InsyaAllah kau akan sembuh nanti . Aminn aminn .


with a sigh*    :  Fatihah

No comments:

Post a Comment