It's a sigh .

Salam , fiuhh dah lama kann aku tk update belog ni . Act aku busy kerja sehingga melupakan seseorang tuh dan membuat kan hubungan kami terumbang ambing seperti perahu di tenga laut . Okay sebelum aku melarat-2 mencarut atau meleweh , kita pegi straight to th point okay .

Biar aku luahkan apa yang terbuku dari hati aku ni haa . Penat aku simpan dah bertepu dah macam lemak kat perut kau tuh weii . Tak kesah lah berterabur macam gigi kau ke story aku ni janji hati aku puass . Okay sekarang aku dah keja as kauorang semua tahu kann aku keja 12jm sehari . Then mesti lah tkda masa nk texting-2 segalak gituh . Walaubagaimanapun , aku tetap mencuri sedikit masa time aku kerja tuh untuk texting dia dan sesiapa yang berkenaan . Bukan dosa duduk dekat rumah dan tidak mempunyai income dr parents . Aku cume nk hidup berdikari tak moh susa kan parent aku . *this is th fact . Aku tk loaded macam kau . Sebab tuh aku keja . Aku bukan tk bule hidup tanpa wang , tapi apa salahnya aku kerja then tk mintak duet dr parent aku sementara aku menunggu result SPM ni , manalah tahu aku bule simpan tk pun bule beli apa jea yang aku nk eventhou gaji aku tk sebesar gaji parents kau . Aku tahu aku ni jenis yang suka ber-demand , so daripada aku terus kena marah or whatsoeverr . Baik aku cari duet poket sendiri . Memanglah penat kerja sapa kata tk penat . Habes kan beras kat rumah pun penat tau nk kunyah nasi tuh .

Tapi aku mintak satu jeaa , PLEASEE RESPECT MY CHOICE AND DO SUPPORT ME . Jangan pentingkan diri sendiri . Aku dah besar , aku tahu nk jaga diri aku . Hell-o aku dah pun 18 tahun . Bukan budak kecik yang perlu ditimang-2 macam adek-2 kauorang . Kauorang pun tkpayah nk risau sebab aku bukan mintak duet kau pon . Sesen pun aku tk mintak . Biar kan aku dengan life aku . Aku bukan seorang yang tk gety nk hargai orang . Standard lah balik keja then penat lepas tuh terus tido . Kalau kau penat pun kau akan buat benda yang sama kann ? Dan tolong lah letakkan kepercayaan yang tinggi . Aku ni bukan mata keranjang , aku tahu nk tahan nafsu aku sendiri . Aku sedar aku dah berpunya . Kalau aku ni curang , dah lama aku get lose weii . Dan jangan jadikan alasan disebabkan aku sibuk bekerja sampai lupa semua orang , itu FITNAH !

Sebelum hati aku jadi lagi membara-2 , maaf jika aku menggunakan bahasa yang kasar . Aku dah fed-up . Aku kerja pun bukan nya dah lama sangat , baru 2minggu . Belum setahun . Tolong lah paham aku . Yeaa , aku selalu cakap kau takkan paham aku yang aku rasai , mungkin itulah realitinyaa . Whatsoever pun , aku tknk benda yang tidak diingini berlaku hanya disebabkan aku kurang beri perhatian . Aku merayu sangat , tolonglah mengerti -.- . Aku tk mintak pape un , cume mintak kauorang paham keadaan aku . I think it's enough . Aku nk pergi tenangkan hati . Jangan risau , pandailah aku jaga diri . Sorry fr everything . Jangan lah nk banding-2kan aku dengan orang lain , aku tahu aku tk sempurna kerana nobody is perfect . Aku nk jadi diri aku sendiri . Okay ? Hm , Yeah ! you can put all the blame on me . Dalam semua perkara hanya kau yang bersalah , terimakasih atas statement anda . Pluss , aku masuh belum bersedia untuk melepaskan dia . Tapi kalau benda ni semua tk berlaku , aku tk tahu betapa peritnya cinta tu , but I stilll need yr love .

Dah tu jea , nanti kalau ada lagi aku buat post lain . Aku penat nk menaip , aku perlukan off day ni untuk berehat dan nyah jauh-2 semua masalah aku . Wasalam . Tc readers .

it hurts a lot .

No comments:

Post a Comment