Ke mana aku menghilang ek ?

Assalamulaikum :)

Bismillahirrahmanirrahim , salam SATU MALAYSIA sebagai pembuka bicara . Pheewit ! *tiba-2 rindu pulak nk buat karangan Cikgu Zaleha Teehee .

Suah lama ku menghilang tanpa khabar lagi berita , tidak kah kau rindu pada ku ? Apa ? Tidaak ? Celakkau . Sampai hatii . As you all tahu , aku kerja pluss sebok lagi takda-masa-nak-online-melayan-bendalah-takberfaedah-ni Ceewah . HAHA . Semalam en , aku penat . Penaaaaaaaaaaaaaat sangat -.- pakkal harini off kalau kerja jugak bule demam seminggu aku tahuu ? Tak ? Okayy . Semalam ramai sangat orang then aku macam mengeluh itu mengeluh ini -.- 12jam bedol wa keja , lu buat apa ? Besa kan punggung dn perut jea . Walaubagaimanapun , aku tenga menghitung hari bila lahh nk gaji nii . Cepat laa , aku nk celebrate birthday aku yang bakal mengunjung tiba tidak lama lagii ni . Aku pelan nak hang dengan Teha and Hani jeaa . Dah lama tak ketemu . Jeles gilaa en Teha tido ruma Hani . Dah lama tk sleepover bersama-2 . Ciss bedebah ! . Okay , stop . Hah lagi satu , dah lama tk date dengan Afiq Ali lelaki bertuah tuh haa . Haih . Baan aku semua sakit-2 sengal-2 macam nk patah lagi riuk siaa . Weii cepat lah habes bulan 3 aku nk resign then duduk-diam-goyangkaki dekat rumah sementara menunggu tawaran :) . Lepas tuh lepas tuh , aku cuma bule hupdate belog ni seminggu sekali jeaa iaitu hari Isnin yang mulia ini kerana harini aku off . Hee .

---------------------------------

Aku ada story nk bagitahu kome semuaa . Ini story pasal itu orang yang anoyying lagi menjengkelkan . Kat depan Coolblog en ada lah segerombolan orang jual insurans . Aku tak tahu lah kan kenapa aku ni jaki sangat dengan mereka tuh . Hell yeah , dorang tuh memang mulut manis . Kadang-2 aku terasa macam nk lempar blender dekat muka sorang-2 . Yang perempuannya dah lah gedik , yang lelakinya gatal -.- . Pakkiyu lah . Aku kesian tengok orang yang lalu-lalang dekat situ sebab madang kena tarik jea . Konon 2minit , waklu ! 20 minit ada lah . Dah lah kena paksa , kena bayar pulak tuh . Aku tengok dengan mata kepala aku sendiri yang orang duduk dekat situ wajibulghunnah keluakan duit as deposit insurans tuh . Kelmarin , ada minah gedik jual insurans tuh paw sorang abang ni Coolblog , aku tahu lah kau lawaa kodd . Tapi janganlah buat orang macam tuh . Takbaikk doe ! . Walaupun bukan aku yang jadi mangsa , tapi aku tak suka diorang buat customer macam tuh . Semalam ada lelaki gatal tuh *aku gelar ia gituh sebab aku tak tahu nama dia -.-* datang CB bawak RM50 nk beli CB untuk geng diaa . Duet tuh duet customer dia , aku tak tahu lah macamana dia ngayat mamat malang-tidak-ku-bau tuh . William cakap , bagus lah kalau aku tak suka . Nanti , kalau aku pergi mana-2 kena tarik dengan orang yang macam tuh , aku pandai nk ngelak . Alhamdulillah , Allah tunjuk kat aku . Kalau tiak , mesti aku jadi macam mereka-2 yang malang-berbau-hames . HAHA . Alhamdulillah jugak sebab aku merupakan pekerja CB yang selalu lalu-lalang dekat situh tapi tk kena tarik dengan mereka yang tidak bertauliah tuh . Ergh , nk jea aku baling bom atom dekat mereka tuh pakkal jea nanti CB aku kena tempias . Cis ! Okay ah tutup cerita , takmoh lah menggunung kan dosa yang sedia ada tu kann .

Lagii nak cerita apa ea ? Entah lah . Mari kita angkat punggung , bangun pergi makan . Perut aku sudah pun ber-dangdut irama lagu asli melayu HAHA . Rindu nyaa nk merepek meraban dengan gadis-2 ku . :( . Okay tc readers . Muaaaaaaaaaaah ! Miss ya  :) Doakan aku dapat berkeja dengan rajin lagi tekun lagi baik nyaa :)


Truly : Teehaa

No comments:

Post a Comment