Random

Assalamaulaikum :) Haa jawap jawap . Tk jawap dosa lah awakk.

Act , dh lama kan kan aku tk update belog-kesayanganku-yang-bersawang-ni :) . Aku tkda masa lapang kod nk dok ngadap benda alah nii . Sorry bebeh . Why I put a title like this ? Why ? You don't like it ? Ouh what ? LIC . Teeeeeeeeeeeeet , aku letak sebab aku ada banyak cerita nk story dekat kauorang . Pehe dok ? Dok pehe ? Kesiyee . HAHA :D . Mari kita lihat apa yang telah berlaku kepada diri ku ini sepanjang aku tk update blog ni , eh silapp . BACA yea BACA bukan lihat .

1. Hari ni aku off :)
Seperti yang kauorang tahu , aku kan tkda dapat off CNY nih -.- . But suddenly pagi tadi boss aku text kasi tahu yang aku tkpelu datang keja hari ni . Huwaaaaaaaaaaaaaa :DD suka gilaa kodd . Mulalah aku golek-golek-ayam-percik-atas-sofa-merah-yang-gebu tuh . Hoyehh ! apa-2 pun esok kena keja balik -.- .

2. Pak Kasim dh pindah kedai :(
Jangan pulak kau ingat Pak Kasim nih scandal terhormat aku . Takk , aku setiaaa dekat Afiq Ali kan awak kan ? . Dia tuh keja dekat kedai makan sebelah punya sebelah Coolblog Hee .  Dia selalu kasi makanan dekat kitorang , aii macam tahu-2 ja kitorang ni lapar kan time tuhh . Kedai tuh tengah renovate nk buat kedai gunting rambut . Act , aku suka gilaa kacau dia sebab dia melatah . Hari-2 aku selalu diserikan oleh pakcik-boncet-melatah tuh . Rinduu nyaa nk denga dia cakap :-

-Haaa mari-2 dua tiga panas panas .
- Jom tengok-2 apa yang adaa .
-Cepat-2 kasi habes .

HAHA aku suka dogging ( menganjing * Afiq Ali ajar ) dia . Boss aku cakap nama dia bukan Kasim  . Dia pekerja kepada Kasim Stall tuh . Tauke dia lain . Ahhhhhh pedulik hapee aku janji aku suka nk anggil dia Pak Kasim :) . Sedihnyaa kalau dia dh pindah , dh tk denga dia tepekik telolong lagi dah . Nyakat kitorang . Buat aku melatah sampai nk tecampak blender dibuatnya -.- , kueh karipap yang enak . Haihh .

3. Minggu depan dapat GAJI:)
Yeay ! weehuuu ! Sukanyaa :DD . Aip ! kau jangan pulak nk ngada-2 ngaku aku ada menabur janji nk belanja kau eaa . Aku cepuk karang . Gaji aku ciput jea , Tk besar macam gaji makpak kauu . Hee . Jangan ambilhati yeaa . Aku cuma teruja jea nk dapat duet hasil titik peluh aku tuh . Penat lelah kerja dapat jugaa hasilnyaa .  Aku akan gunakan duet tuh dengan jimat dan cermatnyaa . Phewit !

4. Imma 18 years old lady wannabe .
Arghh ! Whatthe lah derr . Cepat nyaa nk tua dah . Haih , di usia yang muda ini most of kawan aku dah ada lesen kereta . Aku ada apa ? Ada kepakaran untuk blend ais jea -.- . Jelesnyaaa -..- . Lepas ni , makin banyak lah dugaan aku . Sambung belajar , kejar cita-2 , dapat segulung ijazah . banyak nyaaa .

5. Budak comel ;) Aww aww .
Haa sorang budak ni kan , dia suka beli orang smoothies tau :) , dia comel gilaaaa . I loikeee :P Dah tu jea cerita pasal dia . Kalau cerita lebih-2 nanti kauorang cakap hapee pulak .

6. 25 Jan hari tuhh , genap 7 bulan aku berpacaran dengan Afiq Ali . Yeah ! I do love him . Even aku adalah bertekak dengan dia , senang cerita masing-2 ada salahnyaa . Im sorrayy I know that I've done many wrong things to you .

7. Aku nk cakap yang tangan aku dh penat nk menaip , Aku rinduu kawan-2 aku . Aku rindu sangat . Semalam aku hampir menanges terharu bila Azfar datang Cooblog nk jumpa aku :'( Aku rindu kau dho . Rindu kau sakat aku gila-2 . Haih makin hensem kau sekarang kan . Pindah KL pun tk habaq kann . Have fun yeah . Aku hope kau akan lulus dengan cemerlangnya dalam SPM kau begitu jugak dekat kawan-2 aku yang lain :)

Okay dh . Aku dh tak tahu nk story apa . Sejak-2 kerja ni , aku makin suka merapek kan buat entry entah pape jea . Kauorang tk suka tk pee . Aku tkkesa lah . Like other people say , puh-lease be yourself . Tc GARNIER semuaa :) Hands off .

with love : Teehaa

No comments:

Post a Comment