18 years old ladyy ,

Assalamualaikum :) Lai lai coolblog laii HAHA . Hari ni aku excited tahap karma , kenapaa ? Adalahh . Sebok jea mak nyah nii kann . Alololo merajuk yeaa , meh aku story .

Hari ni hari apaa ? Hari AHAD Cik Teehaa . Awww so cleverr . Hari AHAD ada apaa ? Ada ramai customer Cik Teehaa . Aww ni yang sayang lebih sikit nii . Bila ramai orang kita jadi apaa ? Kita jadi penat Cik Teehaa . Haa , memang confirm kauorang ni otak genius , I loikeeee ! :DD

Hari ni kan ramai gila nk mamp** orangg , hesh dari pagi sampai lah Coolblog tuh nk tutup madang ada jea customer . Senyuman aku dari lebar sampai ke telinga terus jadi muncung yang layak disangkut baldi . Lai lai baldi laii . Penat dho . Sakit kaki kaki akuu . Kesian pasangan kaki ni . Asyik kena bekerja kuat jea untuk memudahkan aku bergerak . Kesian nyaaa . Tapi tk pee moga-2 bertambah rezeki Coolblog . MAJULAH CUSTOMER UNTUK COOLBLOG !

HAHA , whatever pon , aku nk story jugak kat korangg . Aku dapat present . Hurh , ingat kau sorang jea dapat ? Cehh . Thanks Noreen , Nelly , Elsie , Violet fr th birthday present :DD Evenpun aku penat , tapi still bule senyum walaupun at a certain time ia adalah kerana terpaksa -.-

Nak tengok tk birthday cake aku ? Tk nk ? Elehh , apa aku kesa , nk jugak tunjuk . Nahhhh

Haa tengok ni tengok niii sedap tauu :DD

Lagi satu yang buat aku gembira tk terkata , aku contact balik dengan kawan lama aku . Rindu dho dengan diaa :DD Makin handsome dia sekarangg . Choyy * aip ! marah Afiq Ali . HAHA . Bukan tuh jea , S.A aku tuh pun buat aku happy jugak . Empat kali beb datang Cooblog . Wah waah Abang Orange Smoothies ni :DD Suka lah kita . HAHA . Tk sangkaa pulak dapat balik sama-2 . Choyy ! Dah tutup cerita pasal Abang Orange Smoothies tuh .
Aku ada pengumuman : 
Esok aku dapat gaji , yeay !

Afiq ALi , nanti kita date sampai lebams ea :) . Hani , aww tk sabar nk shoppingg dengan kau lahh . Kepada yang berminat untuk turut serta dalam senarai orang yang bakal dibelanja Cooblog , sila bagi butiran peribadi anda . Terimakasih . Kerjasama anda amat sayang hargai . Segala kesulitan amat dikesali . HAHA . 

Okayy hari dh lewat malam , aku harap tahun ni banyak benda baik akan berlaku . Eh eh eh kau kauuu , semalam aku mimpi aku dapat DSLR sebab SPM aku 9A . Amin aminn . Ya Allah makbulkanlah doa aku ni ya Allah . Hee tc readers .

with lots and lots of love : Teehaa


No comments:

Post a Comment