Today was A Fairytale

Hee, hai awakk . Tadi kannn kita dating dengan buahati kitaa , Afiq Ali :*. Kan awak kan :) Awww sukanya kitaa . Fr a long time no see kannn . I like yr hair . HAHA . Tadi kann tengok cerita Yogi Bear . Comel nyaaa Yogi , macam Afiq Ali kan kan . Tengok perut diaa , samaa . Hee . Aku suka Booboo , serius dia comel . Dah lah pendek , macam aku . Comel kannn ? Hee malu lah . Jangan puji .


Yogi ni bukan bear biasa tauu . Dia LUARBIASA :D

Hee , apa-2 pun . Aku suka hari ni . Tapi jangan nk suka sangaaaaat . Esok keja -.- Kak Faten off sampai Khamis . Haih mati lah aku . Stok sampai , -.- . Tinggal aku dengan Aira jea . Kesian William kena buat keja sorang-2 . 
Untuk Hani Atika Sahril Anuar , jangan lupa 14 ni . Aku nk date dengan kauu . Kita shopping ! HAHAHA . Okay , keyboards off . Tata , nite everybody :)

No comments:

Post a Comment