Kau dah kenapa ? HUH ?

Perhatian :
Kepada pembaca yang budiman , minggu ini adalah minggu HEAVEN bagi aku .
Gua dapat off TIGA hari . Ulangan T to the I to the G to the A .
Ouh HEAVEN !
Kome jangan lah jeles dengan akuu , mike yang bagi aku off . Aku sapu jealah . HAHA . Rasa macam nk berjoget . 
YEAHHHH ! Gua memang suka bab-2 cuti ni . Act , entry ni aku nk cerita pasal ' Kau dah kenapa ? HUH ? ' . Ini bukan main-2 , ini sirius gua bilang kauu . Ini berkaitan antara diri aku , kau , dia , mereka . 

-----------------------------------------------------------------------------




Aku ni suka lah kan bergurau-2 ni . Very the loikee kau tahu takk . Sometimes , terlepas CAKAP . Opsyy . Maaf ye anak-2 . Please don't call me with those stupid words . I really hate it . I repeat again , I HATE IT ! . Aku tahu kome pon tk sukaa kalau mikee panggil kome dengan panggilan yang tidak enak dibuat halwa telingaa . Okay dahh , fokus . Even bagi kau itu satu gurauan , bagi aku enta lahh . Kau panggil aku CAPANG , JENDUL , MULUT BESAR and blahblahblah . WTH mann ! Meh aku kasi kau reason kenapa Allah jadikan macam tuh :

# CAPANG
Gua capang , coverage luas dho , Maxis , DiGi , Celcom semua gua dapat line . Kau ingat aku tk dengar kau ngumpat aku ? Huh ? Sampai tersedak aku time tengah menikmati nasi goreng ayam blackpepper yang aku beli dekat Kebayan tuh ? . Kau telinga kecik , tk capang , tak cool dho . Sebab kau tk dapat rasa ke-luarbiasa-nya . Fyi , tk semua orang ada kelebihan macam tuh .

# JENDUL
Gua jendul sebab otak gua besar . Dahi aku luas , kalah padang golf yang Tiger Wood dok pukul bola tuh . Sampai dapat gelaran , FLOWER HORN , JENNY etc . Kau ada ? Tak daa . Aku bangga kodd dengan gelaran tuh . Sekurang-2nya , aku bule jadi feymes , pasai korang dok sebut-2 nama aku . Mak aku kata , dahi luas ni orang pandai *angkat muka sikit , senyum :) Aloloo , comelnyaa . HAKHAKHAK . Walao ! Hotsetaff dho . Okay dh merepek . -.-

Kepada jendul-2 sekalian , jangan malu dengan kelebihan anda , berbanggalah kerana ada hikmah di sebalik semua kejadian-NYA . Okay , chill ! 

# MULUT BESAR
Gua ber-mulut-besar sebab ia memudahkan aku untuk makan . Kau ingat mulut kecik tuh puas ke nak makan burger double spicy chicken McDeluxe tuh ? Ouh tidakkk sama sekali dua . So aku sangat amat paling bersyukur dikurniakan mulut ini yang membolehkan aku makan , cakap , ketawa tk hengat dunia , and so on . Lepas tuh , mulut besar ni  membolehkan aku gelak sesuka hati bila kawan aku buat lawak . Sekurang-2nyaa dia rasa puashati lah bila lawak dia disukai ramai .

Haa tu jea lah yang aku nk cakap . Dh lepas ni aku pun taubat dah nk kutuk orang . Sebab aku pun ada kekurangannya . Aku bukan lah nk meng-aib-kan diri sendiri . Aku cuba nk buka besaq besaaaaaq mata korang tuh haa . Sepet sangaat . Puh-leaseee aa nobody perfect dho . So marilah kita sama-2 cerminkan diri kita . Tengok , tenung , badi jea cermin tuh sampai pecah , sambil-2 tuh pujilah sikit diri macam nii , 'eh , cantik/handsome jugak aku hari ni ek ? Eh bukan hari ni jea , always and forever . ' . Daaaaah cukup , jangan melebih tk baik taww masuk bakul angkat sendiri . Very bad habit . HAKHAK .

Dah aku malas nk story pasal tuh , aku nak story pasal .........



---------------------------------------------


Pasal kawan :) . Aku rindu Hani dengan Teha denga semua mereka yang sama waktu dengan girlfie aku nii . Aki rindu nk gelak ketawa golek-2 dugong dengan dorang . Bila lagi lah kan nk rasa macam tuh . Aku decide nk kelua dengan Hani Isnin ni . Well , it's a girl day out . But , hang out kali ni tk syiok sebab Teha tkda . Dia kerja . Ciss -.- .  So aku harap esok time aku kelua , no bad things gonna happen :) LOL .


Tukar topik lain pulak , aku kann sebenarnyaa nk tido . Aku mengantuk gilaa . Sorry sebab banyak menggunakan bahasa kasar such as , GUA etc . Chill lah , ni blog aku , bukan blog kau :) Sekian terima kasih . Kepada sesiapa yang senasin dengan aku , tabah yaww . Hidup ini penuh cabaran :) , kepada sesiapa yang terasa dengan entry ni kodd , aku tk marah . Aku akan anggap itu cuma satu gurauan manja korang dengan aku :) . Penah ke kau kena puji jea ? TAK kan ? So , beruntung-lah-kodd kalau semua orang nk memuji-kau-bagai-intan-payung semua tuh :) . Tc reader (s) . Wasalam .


with love : Teehaa

No comments:

Post a Comment