As a grown up girl ,

Assalamualaikum . Hai korang . * tkd idea nk buat entry -.-
Before aku teruskn bebelan . Aku nk inform kat korang yang aku obses sangat dekat owl . Uuuu -o- comell . Macam ni :
Kau tahu tk betapa comel nyaa benda alah ni . Afiq Ali , belikan satu bole ? HAHA . STOP .

Masuk balik kepada tajuk entry aku 'As a Grown Up Girl , ' . Aku tahu aku dh besar dan bakal melalui zaman kesukaran , I mean halangan yang bakal aku hadapi lagi dasyat kan kan T.T . Even susuk tubuh aku yang kecik lagi comel lote ni heeeh , percaya lah bahawa umur aku dh pun mencecah 18tahun . Setiap orang mesti ada cita-2 kan ? Aku pon ada . Tapi setiap tahun benda tuh berubah . Mula-mula aku dari kecik nk jadi doctor , then dh besar sikit terpengaruh dengan cerita CSI , nk jadi pakar forensik pulak haih budak ni memang tk tetap pendirian kan -.- then dah besar panjang ni , aku nk jadi pharmacist . LOL . Aku merasakan bidang tuh sesuai dengan aku . Lagipun , kerja dia seronok sangat . Mak suggest after degree , aku bole teruskan pharmacy aku sampai ke doctor pharmacy . Seronok jea bunyi diaa . So , aku mengharap sangat UPU aku dapat . Aku nk sangat yang amat ASASI PHARMACY UIAM tuh . Amin insyaAllah . Doakan lah kawan-2 :) . Parents aku pesan jangan main-2 , hari first melangkah kan kaki U nanti nawaitu kena betulkan . Nk belajar bukan nk main-2 or cari laki * malu :3 HAHA . Yeahh , aku pun mengharap benda yang sama .

Bukan tuh jea . Semenjak dh pegang duit sendiri ni , nafsu aku meronta-ronta hekhek . Meronta-ronta nk ber-fashoin . LALALALA . Aku suka gila tengok orang pakai baju lawa-lawa ala-ala vintage gituh kan kan . Tapi aku tk lah gila sangat nk pakai yang merepek . Minat jea . Beli nyaa belum lagi . Sayang duit . Kadang-2 aku sendiri takut dengan perubahan diri aku yang terlalu terpengaruh dengan dunia luar .Whatever , Ya Allah kuatkanlah iman di dada aku ni -.- . Kau tengok lh Hana Tajima ni , mana tak terliur aku tengok diaa . 

Lawa kann . Haih , banyak betul cabaran hidup tau . So aku nasihat kan diri aku dan jugak korang semua janganlah terpengaruh sangat dengan duniawi . Or jangan terlalu ikut kan orang lain . Nvm , diorang mampu nk pakai apa yang dia nak . Kita pakai jealah apa yang ada . Tak salah pun . Asalkan menutup tubuh badan , kan kan kannnnn ? Aku ni baru nk ada kesedaran sebab aku keja ni pun nk beli apa yang aku nak , malangnyaa duit tuh semuanyaa banyak ke arah makan , makan dan makan . Manalah pipi aku tk makin comel kan kan :P . Aku tahu . Cecehh . Macamana lah aku dekat U nanti . Cuba bayangkannnnnnn . 

l
l
l
l
l
l
l
v
Udah udah lah tuh berangan . Hm , aku rasa setakat ni jea kod entry aku . Bila free nanti , aku update lagi . Ouh yea , blog aku nampak lain kan ? HAHA baru tuka , but still dalam linkungan 'SATISFY' . Teeeeeet . Tata .

2hb ni will be my last day working at Coolblog . Fiuh , 4bulan sudah aku berkhidmat dekat situ . Macam sedih nk tinggalkan kedai tuh . PENAT punya pasal terpaksa aku tinggalkan . Kak Fatin , I'm gonna miss you like hell sis . Muah :*

No comments:

Post a Comment