Long time no see , dude .

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara . It's been a long time I didn't update my blog . Sorry , aku sekarang ni dh malas tk bernafsu nk update blog .

Okay , mesti korang semua tanya kenapa ( iya keww ? ) . Aku tkda masa lh nk update blog . Lagipun , aku risau kan result SPM aku tuh . Tapi nk buat macamana , keputusan dh ada dekat tangan aku . Pergh , melimpah berjurai-2 air mata aku . Kegembiraan yang tk dapat dibendung . Eventhou , tk A tegak gituhh . Aku bersyukur ya Allah . Alhamdulillah dapat 7A 2B .


First of all , I would like to thank Allah . Thank you Allah fr giving me this aw-so-me result . Alhamdulillah . Kau telah banyak membantu aku , ya Allah .

Kepada Puan Rahimah dan Encik Mohd Zaid ,
Maaf , SPM ni Epa tk secemerlang PMR . Even 7A pun , Epa dah rasa bersyukur sangat . Berbaloi usaha Epa selama ni . Thanks mak sebab banyak berkorban hantar Epa pegi tusyen mahal-2 . Ni lah hadiah Epa untuk mak dan abah . Walaupun anak orang lain bagi straight A's untuk parents diorang , bagi Epa 7A ni pun dh berharga kan ? After this , I will go to the next stage . It will be harder than I thought . Doakan kejayaan Epa dunia dan akhirat yea . Sayang mak abah muahmuah ❤❤❤

Kepada tenaga pengajar SMK Sultan Ismail dan Pusat Tusyen OMEGA  ,
Terima kasih atas tunjuk ajar cikgu semua . Tanpa tunjuk ajak cikgu , kejayaan ni tk akan saya kecapi kan ? . Maaf lh sebab selalu main-2 time belajar . Selalu dapat yang buruk-2 dalam result exam . Tapi cikgu , saya dah buat yang terbaik untuk SPM saya . Saya terharu sangat . Thanks again yea cikgu ❤❤❤

Kepada kawan-2 aku ,

Aku nk mention nama mereka ni :
Hani Atika Sahril Anuar
Norfateha Yunos
Noreen Farahin Supardin
Yvonne Wong Xin Yi
Puravin Crishnan
Dharmadurai
Haa , sorrylah kalau ada yang aku tk mention . Diorang semua ni banyak membantu aku dalam pelajaran . Ofc deskmate aku , Yvonne . Dia tk pernah mengeluh kalau ajar aku , sebab aku ni lampi sikit . Terima kasih tau korangg . Apa pun result korang , aku tahu kita semua dh buat yang terbaikkan ? Lepas ni , banyak lagi halangan dan dugaan yang bakal kita tempuhi kan ? Tk excel time sekola , kat U , mesti korang menyerlah punyaa . Have a nice life after this , friends . Tahniah kepada semua SPM candidates 2010 walau apa pun result korangg . The most important person is Afiq Ali . ❤❤❤


Dah tu jea nk cakap . Eh hari ni kan aku off , sebab ? ( ceh nk jugak bagitahu ) sebab aku demam tk baik-2 lagi . Grr , minggu depan tkda off sebab nk ganti cuti . Ciss ! KBYE .

No comments:

Post a Comment