Untitled .

Assalamualaikum :)

Ouh what a wonderful afternoon . Wonderful ke ? Bole jeaa . Act , aku tkd mood sangat nk update , tapi hatiku meronta-ronta nk update blog ni . Seriously , homework aku banyak mengalahkan budak-2 yang tengah cuti sekolah ni . Tapi aku ter-'rajin' nk buat . Ops , kantoi sudaah . Stok tutorial masih ada . Bila nk habes entah -..- . Aku nk balik JB , tolong lh paham . AKU NK BALIK JB ! Haih . Kalau nk masa cepat berlalu , aku pulak tak ready lagi nk amek Test 1 . Before cuti panjang tuh , ada Test 1 . Bulan Julai kodd baru boleh jejak JB .

Act , this weekend my aunt plan to go to Perak . But suddenly cancelled because Busu fell sick . Kesian dia demam panas . Busu , get well soon okay :) . Nvm lh , aku nk relax lagipun weekend ni . Badan aku letih sangat . Aku pon tk tahu kenapa sakit dia macam kena jaga anak 10orang * cehh nampak beno nipunyaa~ . Minggu depan ingat nk balik rumah Cikta , tapi bila fikirkan faktor kewangan , tk jadi lah pulak . Aku baru teringat yang bulan Ramadhan bakal tiba , so kena lah ganti puasa . Biasa lah perempuan kann :) . hikhik malu :3 . Hm macamanalah suasana puasa kat Puncak Alam ni . Dah lama tk berbuka puasa kat rumah . Rindu nya :'( .

Sekarang 11 Jun kan ? 2minggu lagi nk 25 Jun . Tk sabar nk tunggu hari tuh :) It's really means a lot to me . Eh , Afiq Ali jangan nk buat-2 lupa pulak ea . Owg cepuk u nanti b . I miss you :*

That's all fr today , havvasnaisdeyy .


Mak , Afiq kan dia jahat . Suka kacau Epa tido . Grr .

No comments:

Post a Comment