Esok balik UiTM Puncak Alam semula :'(

Assalamualaikum ,


Hey , today mood aku tk baik sebab esok dh nk balik UiTM balik . Then , kena tunggu sebulan lagi time raya tuh balik . Okay ni lah dia pengorbanan orang yang sedang menuntut ilmu ayat memang tk boleh blah sebab aku tenga touching sekarang ni . Walaupun kepala aku ligat mencari idea nk menaip apa tapi hati aku , perghhhh dah banjir dek airmata , cengeng bukan ? Entahlah , aku ni macam orang makan hati bukan hati manusia mahupun hati ayam tapi hati aku sendiri . Manusia ni memang pentingkan diri sendiri , tamak haloba . Kalau nk cerita pasal manusia ni sampai esok pon entah-2 tk habes lagi aku cerita . So better aku pendam . Esok bas aku akan bertolak pada pukul 9.30 pagi . Selama seminggu dekat sini , masa aku banyak diluangkan dengan tido . Untungkan ? Biasalah tampal semua tido aku yang lopong-2 selama ni . Nanti balik P.Alam , benda yang sama akan berulang lagi . Ya ya ya sampai lah aku grade , then dapat kerja . Ouh , okay lama lagi -..- . Apa yang aku bebelkan ni ? Bosan ? Kesiann .

Ni ada lagi satu cerita , sejak-2 ni aku . Aku mudah touching , pantang cerita / movie / scene yang agak menyentuh hati . Senang-2 jea airmata aku mengalir . Nk cerita lebih lanjut , malas sebab aku sendiri pon tktahu kat mana silapnya sampai aku mudah touching . Haa see masa nk taip ni pon airmata aku dh bergenang *ktipu sebab korang tknampak aku . T.T .

Nanti naik cuti dapat result test . Aku memang dh sedia nk tadah tangan terima jea apa markah yang aku dapat sebab aku dh usaha sehabes baik . 2bulan lagi nk final . Aku risau sangat , masalah besar aku adalah physics . Dari sekolah lagi aku mempunyai masalah kat subject ni , sungguh menyusahkan aku --" . Nanti raya , aku dapat raya hanya beberapa hari jea . The rest kena start revision sebab the end of september aku dah ada exam final Sem 1 . Aku tengah pening-2 lalat memikirkan dapat tk aku perform , pointer aku tinggi ke rendah ? Okay , tanpa doa , usaha , ikhtiar dan tawakal . Doakan aku dan rakan-2 seperjuangan aku yea :) Aku rasa ni jea kodd yang aku nk cerita . Take care reader(s) .


Amboi , suka letewww dapat lappy dengan bb yea afiq ali ?
hehe , lepas ni bole lah skype-ing . HAHA . Get well soon b . Ily  :*

No comments:

Post a Comment