FB membawa malang

Tulah padan muka aku . Haa kn dh kena . Should I forgive him ? Should I end our relationship ? Memang mulut kata nak , sumpah hati kata taknak , tkmahu , la' , puyau , don't want and etc . Sayang ? Seribu kali sayang , dua ribu kali sayang , sayangnya tk kemana . Seronok lh aku malam nk berparty dengan airmata . Weehuu , esok pergi kelas mata panda . Alololo kcomel . Kfine merepek , biasalah , hati tengah remuk bagai digeles traler memang macam ni .

For you ,
Your words don't mean anything to me . It's hurts . You can do whatever you want , behind me . But please remember that , I have my own feeling . If she's the best , just take her as yours . *ayat tk boleh blah tapi apakan daya . Ego aku semakin menggunung . Dh penat diperlakukan begini .

Dear bloggy ,
Alhamdulillah kau ni tk bole bercakap , dan menaip balik serta punyai perasaan . Kalau tk , kau pon bole paham apa yang aku rasai sekarang ni . Manusia sering bermain dengan kata-2 , sayangnya kata-2 tuh dh tk bermakna buat aku . Sekali benda ni berlaku , musnahlah semua kepercayaan kepada kau . Ewaah ayat . Melewah sangat . Ya ya ya whatever . Aku ni memang murah hati . Silakan , marah aku tk lama . Kau pon dh masakkan dengan perangai aku ? Kbagus . Tkd pape nk cakap , kbye .


Lepas ni dh tkd nota-2 kecil kat blog aku , sedih kan ? Aku lagi sedih
mata dh bengkak tahap panda tkpandai kung fu . Adatlah . Korang pon paham-2 aa sendiri . 

No comments:

Post a Comment