Annoying -__-"

Okay , first of all , assalamualaikum .
Duduknya aku atas kerusi dalam bilik mengadap lappy ni bukanlah nk marah orang cuma sekadar ingin memberi teguran . Haaaaa aku dh letih dengan semua ni . Aku tahulah barang aku ni menarik untuk dipinjam , tk salahkan kalau kau beritahu dulu nk pinjam ke apa ke . Tkda lah aku menjajo keliling satu tingkat cari barang aku . Untunglh aku ni tk reti nk marah orang , sabar jealah . Kau pun akan rasa benda yang sama bila orang buat macam tuh kat kau . Maaflah , aku kurang selesa kalau kau terus menerus buat macam ni . Jahatkan aku ? tkpe aku tk kesah kau nk cakap apa , but please respect others' belongings . Kan tk elok ambil barang orang tanpa pengetahuan tuannya . Aku harap kau paham dan tkkan ulanginya lagi . Maaf andai aku terkasar bahasa . Aku pon nasihatkan kauorang dan diri aku jugak . Aku tk tuding jari kat sapa-2 , tapi sapa makan cili terasalah pedasnya . Sorrylh , barang aku tklah branded mana untuk kau pinjam , ramai lagi yang pakai barang branded so pinjam lah barang dorang . Pastikan kau mintak izin dulu yea . Sekian .

No comments:

Post a Comment