What should I do ?

Assalamualaikum ,


Aku dah buntu dan tak tahu nak buat apa lagi. Aku dah cuba macam-macam cara untuk benda ni semua kembali pulih. Tapi sayangnya semua usaha aku tidak berhasil -_____- . Maaf kan aku sebab previous entry aku semuanya berbaur sedih. Yea, aku memang tenga sedih. Kes hari tu belum lagi selesai sebab hakim tu tak bekerjasama langsung, tak guna ! *sengseng lengan* . Aku dah penatlah nk macam ni. Yea aku tahu perasaan dia masih lagi terluka. But, what to do ? Perasaan aku pulak terlebih-lebih terluka, biasalah perempuan *kebenaran* .


Masalah yang melanda membuatkan hidup aku tunggang terbalik buat sementara waktu ni. Aku dah cuba sedaya upaya untuk buang benda ni jauh-jauh sebab aku nk fokus dalam class. Tapi percayalah, tak berjaya. Cuba kau bagi aku satu solution yang paling berkesan untuk aku atasi masalah ni. Pffffft -_- Aku bukan apa, ni last sem aku untuk course foundation of science ni, kalau aku tk excel sem 2 ni matilah aku. Nak amik course apa time degree nanti, dh la sem 1 aku result cemerlang sangat kan. Aku taknak ulangi the same mistakes again. Please lah tolong aku. Takkan penat penat belajar dari UPSR, PMR, SPM, Asasi then last-last jadi housewife jea kod? Aku taknaklah jadi macam tu. Kenapalah orang yang aku sangat sangat perlukan sebagai supporter boleh buat aku macam ni. Kfine, sedih sangat. 


Mungkin betul cakap kawan aku, relationships do need some rests. Yealah bertahun couple, mestilah banyak masalah yang mendatangkan. Okay aku paham. Aku kena sabar. Aku harap masalah ni cepat-cepat lah selesai. I can't bare with it anymore. Lastly, aku cuma nak cakap yang aku rindu dia yang dulu. I miss him so much, believe me. Bye


* ingatkan nak buat tutorial math jakgi, haih mana mood ni janji pukul 6 petang dh pukul berapa dh ni tk sampai-sampai. -______________-


No comments:

Post a Comment