Debaran SEMAKIN TERASA #entohh -.-

Bismillahirrahmanirrahim , ASSALAMUALAIKUM ;)

Dupdapdupdap teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet -__________________-

Esok , ouh mennnnnn . Weh weh wehhhhhhhhhhhhhhhhhh esok . Aku kenaaa . Arghhhhhhhhh .





Esok kena buat MEDICAL CHECKUP !


Aku ni takut doc --' . Saya tk suka awak lh Tuan/Puan Doc . Sebab muka awak macam monster --. Tk mesra alam . Dari saya kecik jejak lh ke tua bangka gini , saya tk sukaaaaaaaa awak . Welk ! Kena ke buat semua ni before pergi study huh ? Tk buat , kena tembak-mati-ehhh ? . Kesian dara ehhhhh darah aku kena sedut dengan picagari tuh just fr blood test . BLABLABLA #ehakumemangpenakutdenganjarum , pehal lu --

Jom buat senaman mata #ehtkmemasal , 1 , 2 , 3 

Pejam celik pejam celik pejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Zzzzzzzzz . HAHA . BANGUN LEKAS !

Bukan tuh je , banyak benda aku kena buat . Lagi-2 buku bank Islam , pengesahan sijil *ada lagi yang belum hantar and so on . Pergh ! minggu ni dh busy , minggu depan lagi aa . Banyaknya benda kena buat , banyaknya benda nk kena beli , banyaknyaaaaaa duet nk kelua . Eh cop , bukan duet aku tapi duet mak aku . Hadoii , aku ni dh lh boros . Kenapalah tk reti nk saving sikit duet tuh . LALALALA dah terlambat daaah . Paling aku tk bole blah , dia mintk ni haa 

-> baju kurung putih , kain hitam , kasut hitam bertutup
->tshirt putih plain lengan panjang

Okay , teringat zaman sekolah rendah dulu . DEMMIT ! kena beli lagiiiii . Almaklumlah , aku ni pengawas time sekolah dulu . Manada baju putih -- . Money money moneyy . Dah tutup story . Before aku melangkah kaki ke UiTM aku nk hug and kisses Hani and Teha . Muah ! Im gonna miss you girls , cis bertuah kau belaja sesama aku terkucil kat Puncak Alam ==' . Nvm , aku ada kawan lagi tau , say HAI to Azee . Hikhik . Hope kita bole jadi roommate :) HAHA


Kdahhhhh that's all fr today . Ada hari aku update . Wish me luck fr tmr . Ooemjayy , I hate to see doc --. Hakikatnya , mak nk aku jadi doc . Walao ! . Dah Fatihah , enough is enough . KBYE


Alamak Afiq Ali , sorry lh tkdapat kejut . Credit wa dh lh tkd , camana wa nk kejut lu bro .
Kmuah sikit . :* I miss you .


No comments:

Post a Comment