Peace ^^V

Assalamualaikum , hey guys . Nice to meet you back .

Baca ayat ni laju-laju dan jangan curik nafas , sapa curik nafas dia anak keling . HEHEH .

1 , 2 , 3 mula


Sebenarnyaakutkdaideanktulisapasebabtuhakunyusahkankorangbacabendanilajulajuhahakejamtkkejamsangatlahkanokaysilacakapsaysayangggfatihah.

HAHA geli jea . O.o . Hm terasa macam nk selitkan gamba lh, ghee . Jap jap .

 Hayley William ni suka buat aku cair dekat dia tauu . HAHA See , nk colour rambut macam dia ahh HAHA #gilokopo

Time ni aku form4 kodd . Bapak ahhh , ala-ala kanak-kanak-riang-ria jea kan --"

Okay dh , tutup cerita . Semua persiapan nk ke UiTM is on the way yeah . Tengok checklist :
- bukak acc Bank Islam
- medical checkup
- bayar yuran melalui Bank Islam
- pengesahan sijil
- baju putih , kain hitam , kasut sukan , tracksuit hitam
- cadar comel warna pink
- barang keperluan


Weehuu . Sekarang , aku tenga buat countdown bila nk jadi warga UiTM . HAHA gedikk . Kpenat . Ouh yea , before aku terlupa . Tuhari I meant 2hari yang lalu aku baru topap RM10 . Tetiba hari ni credit tinggal RM00.00 . Kuangaja lh Maxis ni . Ergh , aku bukan text pakwe aku sampai lebam pon . Madang nk songlap credit aku jea . Bangang lahh . Arghhhhhhhhhhhhhh . Eh hot ticket , lincah aa kelua lagi . Semak aa Maxis ni , puih . Aku topap bukan untuk kau songlap credit aku . Grr #perasaan geram yang tk dapat dibendung .


Na cakap , " Afiq Ali , rinduuuuu " :* .

No comments:

Post a Comment