Assalamualaikum , sorry this entry I type without a title .


Nowadays , I feel so sad to leave my home . Yeah right , I can go back home whenever I want kodd . But guys , I can't go back home every week like I did when I was in the hostel . Tipulh kalau tkda langsung rasa excited dalam hati ni . Mana tk nya , nk mulakan hidup baru di rantau orang *cehh macam nk pegi oversea heh . Everyone needs to move on . Aku berharap sangat niat aku ke sana tk akan berubah , hanya kerana aku nk belajar , kejar cita-cita aku and get a better life . Sometimes , I feel worried because I'm gonna leave my mum the one who always give me supports and as my bestfriend , she's the one who make me feel so comfortable eventhou I had a big big problem that time . I can't hug and kiss her everyday like I did before . I can't stop counting the days . *sigh

When people asked me about my preparation , yes people , I've done it . Cuma tunggu masa je nk blah . HAHA . I hope that tkda benda penting yang akan tertinggal . You know what , my stuff are all in pink colour such as cadar , bakul shower , telekung , comforter and etc , so sweet right ? . I know that HAHA . Apa demam entah tiba-tiba nk semuaa pink . Macam Usop Wilcha ," awok nk semuaa pink ". HEHE . Ouh yea , telly pon aku angkut ke sana . Jangan jeles tau Afiq Ali . Mak suruh basuh , tapi aku berdegil tknk basuh . Sayanggggggggg dho . Nampaknya , barang-barang yang aku nk bawak tuh banyaknya macam 1bilik aku angkut ke Puncak Alam tuh . Ish ish ishh  -- macam tk balik terus jea . Yang aku risaunya , aku ni dhlh tk banyak baju kurung , blouses or whatever lh kan . Okayy , before depa dok mengata aku asyik rotate jea baju-baju kurung yang sama meh aku habak sikit , aku pi sana untuk belajar , bukan untuk melawa . Cewaaaah * yeye jeani . Tapi selain rindu family , mestilh aku rindu Afiq Ali . Haih . Lepas ni lagii jarang jumpa kann . Nvm , absence makes heart grows fonder . Muah :* sikit .

To my bestfriends , Teha and Hani .

Blajalah elok-elok . Walaupon korang belajar at the same place , tk bermakna aku tk jeles ea . Cis bedebah . After this , kita lagi jarang bersua dan bergelak ketawa . Eh Hani , kau jangan nk shopping sakan sangat kat sana . Ingat , simpan duit banyak-banyak nanti bila kita semua dah ada kat JB bole gath sama-sama makan besar and shopping HAHA . Kalau kau buat-buat lupa , biar aku yang ingatkan kau HEHEH . Teha tkpe , dia jimat orangnya *yekeee ??? entohh . Nanti bila masing-masing dh bekerjaya , jangan lupa aku ni haa . Okay ? Act , I miss the time when we were laughing and sleeping together in Teha's room . I wish that it will happen again . Muah .

Fr you all ,

Goodluck . Tk kesah course apa pon yang korang amek , masing-masing ada cita-cita right ? Doa , usaha  , ikhtiar dan tawakal jangan dilupakan . Allah is always by yr side .

Bila nk berambus ? Sabtu ni , bye-bye JB , CS , Coolblog , sofa merah ku . Esok lusa tulat dh tk update blog ni . Nanti dah ada masa yang lapang , I will update my lovely blog . For this time being , I don't feel like I wanna blogging . My english is bad right ? HAHA saja nk speaking LONDON , macam best pulak . Grammar aku ke laut kann . Kdah . Byee .

Afiq Ali memang tauu --" asal text je hilang ,asal hilang je nnt pandai-2 dia text . Hee . Muah :*

No comments:

Post a Comment