Heh heh HAPPY :D

Assalamualaikum , kalau tk jawap dosa , kalau jawap sayanggggggggg :*

Hye korang sehad ? Rinduu nyaaa kat mak aku , Afiq Ali . Eh terlupa , rinduuu jugak dekat korang , cecehh . Sekarang , aku kat UiTM Puncak Alam . Huwaaaaaa seronok habes dhoo . Haaaaaaaaaaaaaaaa leganya dh habes minggu orentasi . Tapi en akak-2 dengan abang-2 PM best sangat :) Dh lama aku tk kena orentasi macam ni , last masa form3 sebab baru masuk hostel . Fyi , aku tenga homesick sekarang ni . I miss my family :( my mum especially . Haih , hati ni nk sangat balik but memandangkan aku masih baru dekat sini , kena lh besabar . Belajar hidup tanpa keluarga , baru lh matured . If aku dekat Puncak Alam , Afiq Ali dekat Mekah . Dia buat umrah . Seriously aku rindu dia :'( bila entoh nk balik M'sia . A few days ago , adalah aku call dia . Lepas rindu . Cecehh :P . Dh tutup kes .

Meh aku cerita flow aku kt P.Alam ni .

Pendaftaran :
Masa aku otw ke sini , aku speechless gilaa . Pakk diaaaaa , jauh gilaa . Aku ni dh lah jakun dengan banda Shah Alam . Halemak , aku anak jati Johor mana lh nk amek tahu pasal negeri orang . Aku pegi KL pon setahun sekali jea kodd . Jauhhhhhhhhhhhhhhhhh pedalaman . Tapi bila sampai jea UiTM Puncak Alam , my first impression is whoa ! lawa gilaaa tempat ni . Ecehhh bangga sikit :P Okay masa daftar terus dapat bilik . And and aku dapat blok R2 dekat sangat dengan KKPR kiranya ada cafe dekat situ pejabat hal ehwal pon ada dekat situ . Rumah aku kat tingkat 6 , see dia macam tahu-3 jea aku rindu kan rumah aku --" . R2601/C5 , jemput ahh masukkk hehe . Roommate aku mek klate , say HYE to Fatin Razana :) She's so kindhearted dho . Dia dari Machang , Kelantan . Housemate aku pon best :) dorang friendly aa tkda aa aku rasa terasing dekat sini . Bilik aku not bad besar aa kan .

 Blok R2 .
 Tu lah KKPR . Nama penuh dia aku lupa sat --"
 
 See ada Telly tau :P Pink gituh .
Loker aku yang agak ber***** HAHA

Kdah tuh jea . Pasal bilik and hari pendaftaran . Welk .

Minggu Orentasi MDS ( Minggu Destini Siswa )  :
It was totally awsome ! Eventhou kitorang kena tido lambat and bangun awal . Halemak , adat aa kan nama pon orentasi . But whatever pon memang best . Kalau aku nk cerita pasal apa yang berlaku sepanjang minggu ni , scroll sampai lebam pon belum tentu cerita aku ni habes *exaggerate kann . Sekati aku aa .  Yang penting segala amanat abang dan kakak PM akan aku jadikan pedoman sepanjang aku dekat sini . Seriously aku rindu kak Mashi . Aku kongsi sikit ea kat korang apa yang berlaku . Dalam minggu MDS ni jugak , aku dh daftar and now Im officially Mahasiswi UiTM Puncak Alam . Weeehuu !


 Sorry , low quality -..- Act time ni kitorang buat ombak .
 Malam last bersama Abang-2 dan Kakak-2 PM
Time ni untuk Majlis Penutup MDS . HAHA . Muka mintk penyepak . Kbye . 

Aku rasa tuh jea kod cerita sepanjang aku kat P.Alam ni . Isnin ni dah start kuliah , jyeah ! Muah muah muahahahaha . Serious aa aku cakap dengan kau en , aku balik JB kurus . Sebab kena bejalan dari 1 bangunan fakulti ke fakulti yang lain . See , tercapai impian nk kurus . HAHA , kalau aku yang tembam ni kurus , yang kurus tinggal apa ? Tulang aaa teeeeeet -_____________- HAHA . Aku focus study jea lepas ni kan . So kalau aku tk update blog , paham-2 jea aa . Lagipun , blog aku ni bukan ada orang nk baca pon kannn *tetiba tacing :P . Sekati aa nk buat camana pon kan kannnn . Macam mimpi jea kan kena pegi kuliah pagi-2 then balik petang then pakai baju kurung alololo comeeel HAKHAK perasannyewww . K ahh , bye korang . Jaga diri leklok , I'm missing you guys and you too , Afiq Ali . Wasalam . 


Love love love lovee ,
Teehaa

No comments:

Post a Comment