Ehem .

Current mood : So far so good .

Check this out ,

ESOK GUA BALIK JB WEHHHH

HAHA awak balik JB Afiq Ali ? Tak kann , jangan jeles :) . Walaupun hanya seminggu , aku masih bersyukur dapat balik . Aku ingat duduk U ni tkd homework macam budak sekolah . Ada rupanya . Cool habes ! :D ole-ole dari Puncak Alam khas untuk JB . Aku masih lagi pening-pening lalat tk tahu nk bawak balik apa , orang lain semua dh siap packing sebab dorang balik hari ni , aku balik Sabtu wehh Sabtuu sebab this evening aku ada kelas Math :) . Dalam bilik ni , aku cuma ada beg roda 22 inch dengan beg Garfield , korang prefer yang mana untuk aku masukkan stok baju aku selama seminggu ? So whatever pon , Makkkkk anakmu akan pulang esok . Hee . Assignment dah siap , fiuh !

Cakap pasal assignment, CTU aku patutnya dh siap pukul 1 lebih pagi but then Microsoft Word aku ni miang pulak nk hang . Aku punya lah meresap sebab banyak tk sempat nk save . Dahh kena taip semula , memang hebad :) Rajinnnya Anak Zaid ni nk menaip balik . At last ! siap jugak pada pukul 4 pagi , nicee . Aku pong tido jealah kat bilik Ama tuh sebab gila kauuu nk balik sorang-sorang pukul 4 pagi . Berani lah sangat aku ni kan . Kesian Aten , roommate aku tido sorang-sorang kat bilik semalam . Sorry baby :* . Kbye .

Afiq Ali , kenapa awak tk balik JB grr . 

No comments:

Post a Comment