Busy

Assalamualaikum ,

Hello reader(s) . Aku malas nk bebel banyak dalam entry ni . Well , this week aku memang busy . Yealah kan , tadi aku baru jea jawab test Bio and Phy . So ada lagi 2 paper before aku cuti mid-sem perghhh . Assignment tk siap lagi siakkk . Yang paling tk bole hand nya , aku tido pukul 4pagi , then bangun pukul 6 pagi . And semalam first time aku bole jawap soalan physics yang projectile dalam buku tuh . Pergh ! Terloncat-loncat , kjakun . Lepas tuh comment aku terhadap test tadi :

Biology : Haa mitochondria blablabla~ hafal pulak en . Bole pulak aku salah label pore protein dengan carrier protein . Pergh menyirap . Aku macam blur blur gituhh . Dahhhhhhhhhh malas nk pikir . -..- 


Physics : Memanglah aku bole jawap time buat latihan semalam , sekalu keluar test hambek kauu . Ternganga aku . LALALALA~ HENTAM SAJALAHH . Kan senang . Aku redha je dengan markah aku . Hee . Maaf Miss Syikin , saya dah try yang terbaik . Percayalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Kdah watlek jea :) Aku dah buat sehabes baik dah , ouh yea . Act aku sedih sangat hari ni sebab tkdapat join kenduri arwah kat kampung . Semua orang balik Batu Pahat , aku jea tersekat kat UITM Puncak Alam ni sebab ada test . Nvmlh , minggu depan dh balik . Weeehuuu ! Mak , anakmu akan pulang tidak lama lagi . 

Aku tekad lepas ni tknk main-2 dalam lecture hall and tutorial classes . No talking-talking . Fokus . Biar lantak hang lah nk bebual dengan aku , aku buat dont know jea . Maaf , final lagi 2 bulan jea . Aku tknk kecewakan parents aku . Aku akan cuba buat yang terbaik . Aku tknk menyesal di kemudian hari . Aku harap , aku masih tk terlambat lagi nk buat semua ni . Bak kata mak aku , "ada masa untuk main , ada masa untuk belajar . Time belajar , bagi fokus 100% . Jangan endahkan orang dekat kiri dan kanan ". Okay Boss ! Bereh bereh .


Ya Allah , Rabu ni ada test Chem dengan Math pulak . Ooemjayy , doakan aku lah yea . Keyboards off . :*

Afiq Ali , dekat sana jangan nakal-2 . Belaja , jangan nk menggatal
Ada awek senyum-2 , watdang jea beristigfar banyak-2 . Muah , imy .

No comments:

Post a Comment