I MISS YOU :(

* Only short entry , sorry . Currently busy with my study . This week I have a test . Pray fr my success . :'(

Esok dia dh daftar kat politeknik kat Ipoh , Perak . Aku tk tahu kenapa aku sedih sangat sampai rasa nk melalak so LOUDLY . Act , hati ni berbunga-bunga nk balik JB sebab nk dating dengan dia , suddenly dia dh nk pegi sambung belajar . Memang lh bagus dia sambung belajar , tp biasalah aku ni kan mengada . Mesti dia dh busy lepas ni , aku ditolak ketepi buat sementara waktu . Tkpelah , demi masa depan dia . Dia dh kasi tahu awal-awal - " Nanti kalau owg dh sambung belajar , kita dh tkbole nk contact selalu tau " . Macam tulah lebih kurang ayat dia . First time bace , menitik kodd airmate aku , second time , kfine aku redha . Aku jugak yang suruh dia belajar , nk tgok dia berjaya . Takkan nk halang . Satu j aku harapkan kt dia , belajarlah leklok . Jaga diri tuh . Tolong jangan curang dengan saya tolonglahhh . Dhlh tu jea , before hujan airmata aku makin lebat baik aku stop .

Afiq Ali , 
Kita rindu awak . Yea , kita sangat memerlukan awak time-time macam ni . Tapi awak busy , tkpelah . Kita harap awak happy kt sana . Kita kat sini , InsyaAllah okay-okay jea . Doakan kita bole jawap test nanti .
Sumpah kita perlukan awakkk :'( Maaflah kalau kita ni mengada sangat . Tapii ... hm tkpelah bye awak . Harap awak selamat sampai Ipoh esok .


Ya Allah kuatkanlah semangat aku ni nk belajar :(

No comments:

Post a Comment