It's been awhile

Assalamualaikum, hey guys.

Korang apa khabar? Haaaaaaa, lama dh tk update blog ni. Seriously takda masa. Kalau ada masa pon, tk rela aku nk menghabiskannya begitu sahaja di depan laptop. Oh I forgot to tell you guys that I'm having my long sem break now, I meant I just finished my foundation *takda lah baru sangat, 23 March tu hari kot. Hahaha*.  Dah lah cuti sampai bulan 9 so, as you all know cuti panjang ni toksah lah duduk rumah lama-lama, tk kuasa aku nk duduk terperap kat rumah takda duit nk kelua dengan kawan. So, I decided to find job. But, last Wednesday I've resigned. Sebab aku berhenti kerja adalah aku MIGRAIN, yea ini berlaku kepada aku bila ramai customers and spotlights atas kepala aku tu. Lagi satu reasons yang lain, sebab gaji kecik. Kerja dah lah berhempas pulas, gaji kecik pastu elaun kedatangan yang RM100 tu tkdapat dengan alasan aku bukan permanent, it's not fair!. Dah malas nk banyak bunyi. Aku bersyukur sebab aku dh benti kerja dan aku pon dh cari kerja lain, 1 Jun ni start. Apa2 pon aku sayang budak2 kerja aku especially Kak Aten, Kak Bahah, Farah, Kaka and Lela. They're all treat me very nicely cause I'm the youngest worker at the Coolblog. 

Aku ingat nk upload gambar, tapi malas pulak nk cucuk wayar USB kt phone aku. Eh aku nk habaq kat hampa semuaaaaa, Afiq tenga cuti sem sama macam aku. Hihihihi. I loikeeee. Sejak2 ni dia rajin pulak ajak aku kelua, untunglah orang dh ada lesen *for sure lah pandai drive kan*. Hm me jealous, aku bukan tknk amek lesen cuma malas nk mintak duit mak aku. Dah lah belajar nya tk pandai, demandnya tinggi, biarlah mak simpan je duit tu buat bayar rumah ke untuk adik2 ke untuk aku time pokai ke. HAHA.

Cakap pasal Afiq, lahaiii kenapa lah awak makin hari makin hensem terpegun saya *sila ambil baldi and get ready to puke*. Semalam masa jalan2 kat KSL, ada AutoShow and kat situ ada clown yang buat2 belon tu kan kan kan. Act Afiq mintak balloon bentuk ikan, but then clown tu tanya aku ni girlfriend dia ke, Afiq angguk. Tu yang clown tu buat balloon bentuk Love then ada teddy bear kt tenga. Aww so sweet. Lepas dh siap balloon tu orang sekeliling semua tengok :3 segann. Bila nk masukkan dalam beg Afiq marah :/ so aku bawak lah ke sana ke mari. Diam tk diam dah dekat 2tahun hubungan kami. 25 Jun ni genaplah 2 tahun. Awww mcm tk percaya. Gaduh, merajuk, masam muka semua pun, sayangggggggg kat Afiq. Hikhik *ketawa gedik*
*ni lah belon nya, comel kan. Act mata dia hita, tapi dh pakai contact lens terus jadi biru.*


Okay I gtg now, ada orang nk guna laptop biasa lah orang malas nk bukak laptop sendiri macam ni lah jadinya menumpang laptop Along. Hm nanti kalau aku rajin aku update k. 

Lots of love,
Teehaa

No comments:

Post a Comment