Weekends

Assalamualaikum,

Hai, aku kembali lagi. Setelah empat hari tak update blog, aku terasa nk update harini. Dengan tujuan nk membebel. Iya MEMBEBEL!

Harini aku ada class ganti. As usual, bukan zaman sekolah jea ada ganti2 class hari Sabtu ni. U pon ada jugak k. Tapi tkpe, berkorban sikit untuk final sem ni. *Sambil makan DAIM* Eh Jah, kau nk tahu tk, minggu depan aku test. Ya Allah, tk study lagi jahhhh. Baru berazam tknk study last minute. Tengok lah sekarang ni haa aku buat apa, onlineee madang. Tutorial math tu ternganga jea aku tinggalkan. Beberapa hari yang lepas aku ada quiz maths. Sumpah bengang gila dengan tutor tuh. Sebab apa? Sebab angle trigo aku dapat 2, tapi dia bole dapat 4. Hahahaha. (taknak kalah dengan jawapan aku). Aku rasa aku kena study mati-matian dekat chemist. Sebab ( asyik sebab jea dari tadi) chemist aku macam ASDFGHJK!@#$%^&* haa macam gitu aa rasanya. Eee aku tktahu lah kenapa chemist tu 'senang' 'mudah' (mak pesan, kena selalu pikir positif).

Aduh! Sakit kepala. == Everytime aku minum coffee mesti kepala aku pening, lepas tu...asal minum coffee jea nak masuk toilet banyak kali, asal masuk toilet banyak kali jea minum coffee. Tapi nak buat macamana, aku terpaksa jugak bancuh air kopi so that aku tk mengantuk time study. I HAVE to. TERPAKSA, kalau tidak memang terbongkang atas katil lah aku jawapnya.

Dah habes cerita pasal tuh.

Sebenarnya aku pon tktahu nk sembang apa. Aku pakai taip jea apa yang terlintas dalam otak aku. Ouh yea, memandangkan aku ni peminat KPOP, aku nk promote lah lagu U-Kiss-0330. Best gua cakap sama luu. Jangan risau, dunia yang serba moden ni boleh bantu korang paham bahasa Korea dengan meng-GOOGLE. Tak susah ponn.

Psst,
Aku blushing habes hari. Nk tahu kenapa? Sebab ada orang puji aku comeeeeeel. Alhamdulillah. sesungguhnya segala pujian tu milik Allah SWT.

Lagiiiii.....

Aku blurr (zzz~)

Aku excited nk balik JB CNY ni. Cakap macam keling, tuhari tknk balik. Ni habaq nk balik pulak. Apa boleh buat, rezeki jangan ditolak. Along offer duit untuk beli tiket bas. Wa sapu lahh. Untung ada kakak macam dia.Hahaha. Lagi pon aku berniat nk celebrate birthday awal, yealah nanti 6 Feb tu tk dapat balik JB even holiday pon.

Zzzzzzzzzz dh lah malas nk cakap lagi. Bye

No comments:

Post a Comment